Yhdistys

Tutustu Pohjois-Karjalan kansanterveyden keskuksen ydintoimintaan ”Yhdistys”-sivullamme. Täältä löydät kattavat tiedot hallituksestamme, strategisista tavoitteistamme, rikkaasta historiastamme sekä yksityiskohtaisen kuvauksen siitä, keitä olemme.

Päätöksenteon sydämessä

Hallitus

Hallituksen jäsenet: asiantuntemusta ja johtajuutta

Pohjois-Karjalan kansanterveyden keskuksen hallitus on avainasemassa ohjaamassa ja valvomassa yhdistyksen toimintaa. Hallituksemme koostuu alansa asiantuntijoista, jotka tuovat mukanaan monipuolisen kokemuksen ja näkemyksen terveydenhuollosta. Heidän tehtävänsä on varmistaa, että keskuksen toiminta on linjassa strategisten tavoitteiden ja arvojemme kanssa, samalla edistäen innovaatiota ja tehokkuutta terveydenhuollon palveluissamme.

Tällä sivulla esittelemme hallituksemme jäsenet, heidän taustansa ja roolinsa yhdistyksessämme, tarjoten läpinäkyvän kuvan päätöksenteon sydämestämme.

Terveydenhuollon asiantuntijat

Tutustu yhdistykseemme

Pohjois-Karjalan kansanterveyden keskus on enemmän kuin terveydenhuollon palveluiden tarjoaja; se on yhteisö, joka rakentuu vahvojen periaatteiden ja rikkaan historian varaan.

Semppi-salkut

Pohjois-Karjalan kansanterveyden keskus tarjoaa maksutta käyttöösi terveyden edistämistyöhön tarkoitettuja Semppi-salkkuja useista eri terveysteemoista. Tutustu Semppi-salkkujen sisältöihin ja varaa omasi kätevästi kotisivujemme kautta. Semppi-salkkujen varaus on maksutonta.